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ヒロシさんのQ&A
回答(0件)
質問(2件)
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以前の質問にエアカナダから回答が来ました。
- エリア: バンクーバー
- 質問日時:2023/09/11 21:55:27
- 締切:2023/09/30
- 緊急度:いつでも
- 回答数:0件
抜粋すると次の回答です。丁寧にお返事が来ました。ありがとうございます。
We understand you are requesting compensation under the Air Passenger Protection Regulation (APPR). However, the compensation you are requesting does not apply because the delay was caused by a safety-related issue. Under APPR regulations, flight disruptions caused by unexpected aircraft maintenance would be within a carrier’s control, but required for safety.
As a gesture of goodwill, we would like to provide you with an Air Canada eCoupon for the value of CAD xxx.xx to use towards your next booking at
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キャセイパシフィックで購入のエアカナダ遅延補償
- エリア: バンクーバー
- 質問日時:2023/08/10 10:26:55
- 締切:2023/10/18
- 緊急度:早めに!
- 回答数:8件
キャセイパシフィックのホームページから成田ー香港ーバンクーバ ートロントまでの航空券を購入しました。
バンクーバーからトロントまではエアカナダの便です。エアカナダの便に5時間以上の遅延があり目的地に到着しました。エアカナダのフォームに遅延補償を求めましたが、エアカナダの運航していない便の補償を求めていると返答されています。どうすれば補償を受けられますか?