The services are immature and inadequate, I'd like to expect these improvements in the future
- 2.0
- 旅行時期:2019/02(約7年前)
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by Cyberさん(男性)
馬込・池上 クチコミ:12件
広々として綺麗な店内と充分にある席数ではあるものの、その利点が霞んでしまうくらいに、サービスは大いに改善すべきと思わざるを得ないラーメン店。ホール・厨房ともにスタッフの数はそれなりの数が配備されているものの、特にホールのスタッフは一様にして忙しない。だからなのか入店時や会計時は勿論、料理が出来てもそのまま数分放置の状態が度々発生する。食器をガチャガチャと扱っている様子もところどころで見られ、総じて落ち着いて料理を楽しむ状況では無かった。
スープは味噌、トッピングは野菜が主体だが、バラエティ豊か。味噌の辛さや濃さも好みのものを注文できる。野菜もシャキシャキした歯ごたえで美味しい。それだけにスタッフの対応が残念だったのが目立ってしまった。今後の、サービスやスタッフの導線の改善に期待したい。
The interior of the Ramen restaurant is spacious and clean, but inadequate service counteracts those advantages. Although the number of staff deployed in the hall and kitchen seems to be sufficient, the hall staffs seem to be very busy. As a result, guide to customers, accounting, and serving servants are often left unattended. I heard often the sounds that deal with tableware dishes slapdash. It is not an environment where you can calm down and enjoy cooking.
Ramen soup is mainly Miso, and ingredients are mainly vegetables. Moreover, it is rich in variety(spicy mellow, etc.). Vegetables are delicious and crisp. As a result, the insufficiency of the staff's service became conspicuous. I'd like to expect future service improvement.
- 施設の満足度
-
2.0
- 利用した際の同行者:
- 一人旅
- 一人当たり予算:
- 1,500円未満
- 利用形態:
- ディナー
- アクセス:
- 4.5
- コストパフォーマンス:
- 3.0
- サービス:
- 1.5
- 雰囲気:
- 3.5
- 料理・味:
- 4.0
- バリアフリー:
- 3.5
- 観光客向け度:
- 2.5
クチコミ投稿日:2019/03/07
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